Bases legals del sorteig del lot de productes per la compra de les bosses solidàries per La Marató de TV3

Les Escoles Agràries i Faves Comptades han creat unes bosses solidàries amb el lema “El món agrari en lluita contra la COVID-19”. Tots els diners recollits en la venda d’aquest article aniran destinats a La Marató de TV3 2020, dedicada a la recerca i investigació contra el coronavirus. Les bosses es poden comprar a les catorze Escoles Agràries de Catalunya i a www.favescomptades.cat.

1. Organitzadors del sorteig: Les catorze Escoles Agràries (Escola Agrària d’Alfarràs, Escola Agrària de les Borges Blanques, Escola Agrària de Gandesa, Escola Agrària de Mas Bové, Escola Agrària del Solsonès, Escola Agrària de Vallfogona de Balaguer, Escola Agrària del Pallars, Escola Agrària d’Amposta, Escola Agrària de l’Empordà, Escola Agrària de Manresa, Escola Agrària del Pirineu, Escola Agrària de Tàrrega, Escola Agrària Forestal de Santa Coloma de Farners i Escola Agrària de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech (Espiells)) i Faves Comptades.
  2. Territori i públic de la promoció: El sorteig es realitza majoritàriament a Catalunya i està dirigit a les persones residents al territori català. Tot i això, si les bosses solidàries han estat adquirides a través de la web de Faves Comptades i hi ha compradors d’altres zones d’Espanya, s’ampliarà el territori de la promoció.
  3. Durada del sorteig: El sorteig es realitzarà entre el febrer i el març de 2021, un cop s’hagin venut les bosses solidàries i s’hagi fet el donatiu econòmic a La Marató de TV3.
  4. Requisits de participació: Podran participar en el sorteig totes les persones que comprin les bosses solidàries. Es poden adquirir a les catorze Escoles Agràries de Catalunya i també, a través de la web de Faves Comptades.
  5. Dinàmica de participació: En el cas d’adquirir la bossa a les Escoles Agràries, el comprador/a haurà d’omplir un formulari de participació al sorteig on hi haurà un número d’identificació. Si la comanda es realitza a través de la web de Faves Comptades, cada compra tindrà associat un nombre identificador. Un cop s’hagin venut les bosses solidàries i s’hagi fet el donatiu econòmic a La Marató de TV3, es procedirà a realitzar el sorteig. Es triarà un nombre aleatori mitjançant l’eina CommentPicker i la persona que tingui aquell número de compra resultarà la guanyadora del sorteig.

6. Premi: Se sortejarà un lot de productes elaborat pels alumnes de les Escoles Agràries i/o altres articles que hagin donat empreses o entitats col·laboradores dels centres formatius.
  7. Anunci del guanyador/a: El guanyador/a es comunicarà a través de les xarxes socials de les Escoles Agràries i de Faves Comptades i es contactarà amb ell/ella mitjançant altres vies (telèfon i/o email). Si no s’obté resposta per part del premiat/da en 48 hores, es tornarà a realitzar el sorteig seguint els mateixos passos explicats anteriorment.
  8. Protecció de dades de caràcter personal: Els participants podran exercir els seus drets d’accés, modificació, oposició i rectificació de les dades personals remetent un missatge a les Escoles Agràries i a Faves Comptades. Les Escoles Agràries i Faves Comptades es comprometen a cancel·lar les dades personals recaptades quan hagin deixat de ser necessàries per a la finalitat per la qual van ser recollides (sorteig del lot de productes).
  9. Condicions generals: La participació en el sorteig suposa la plena i total acceptació de les bases descrites en aquest article per part dels participants. Davant possibles dubtes en la interpretació de les bases prevaldrà el criteri dels organitzadors. Qualsevol manifestació de no acceptació de les bases legals suposarà l’exclusió del participant. Les Escoles Agràries i Faves Comptades es reserven el dret a anul·lar el sorteig en qualsevol moment per causes que així ho justifiquin. Tanmateix, les Escoles Agràries i Faves Comptades es reserven el dret d’excloure els participants que per a la seva conducta interfereixin en el bon funcionament del sorteig.