Pla d’Organització de l’EA Pallars per al Desenvolupament de l’Activitat Educativa del curs 2020 – 2021

Des de l’Escola Agrària del Pallars ens preparem per assegurar la protecció i salut dels nostres alumnes, professors i professionals d’administració i serveis.

Donat el desconeixement que tenim sobre l’evolució de la pandèmia de la COVID-19 i de com afectarà al desenvolupament del curs 2020 – 2021, resulta necessari preveure diferents escenaris als que adaptar-se, depenent de les circumstàncies sanitàries que es puguin donar.

Així doncs, hem elaborat el ‘Pla d’Organització per al Desenvolupament de l’Activitat Educativa per al curs 2020-2021‘, que el posem a la vostra disposició.