Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs en línia ‘Introducció als autocontrols per a petits i mitjans operadors alimentaris’ que tindrà lloc el 14, 15, 21 i 22 de juny de 2022.
La normativa alimentària estableix en l’àmbit europeu la necessitat d’implantar sistemes d’autocontrol basats en l’anàlisi de perills i punts de control crític a tots els nivells i per a tota mena d’organitzacions. La normativa també té en compte la possibilitat que les autoritats defineixin criteris de simplificació que s’adaptin a la realitat de les petites empreses. Els responsables de la gestió dels autocontrols han de tenir formació al respecte.
El curs s’adreça als responsables d’establiments alimentaris i personal encarregat de la implantació i gestió dels sistemes d’autocontrol de petites empreses del sector alimentari. L’objectiu d’aquest curs és proporcionar a les persones assistents les eines necessàries per desenvolupar i gestionar el sistema d’autocontrols de la seva empresa de manera pràctica i tenint en compte els possibles criteris de flexibilitat aplicables per a petites empreses.
Continguts
- Perills alimentaris
- Plans de prerequisits basats en l’APPCC
- Criteris de flexibilització, guies de pràctiques correctes d’higiene i pla d’autocontrol analític (sessió en línia)
- Sistema APPCC
Programa complet



