Recitals de final de grau

L’alumnat de 6è de Grau Professional del Conservatori de música dels Pirineus oferirà el seu recital de final de grau els propers dies 26 i 27 d’abril al Monestir de Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà. Un total de dotze alumnes finalitzen la seva etapa educativa al centre, alguns dels quals, continuaran la seva educació musical cap als estudis Superiors. … Llegeix més»

Un dissabte ple d’activitats al conservatori

Puigcerdà i Berga viuran un dissabte ple d’activitats gràcies al Conservatori de música dels Pirineus.

El proper dissabte 5 d’abril el Conservatori de música dels Pirineus organitza tres activitats als municipis de Berga i Puigcerdà: Els Acordions del Pirineu, Classe Magistral de Cant i Concert de combos i solistes. El proper dissabte 5 d’abril el Conservatori de música dels Pirineus organitza tres activitats als municipis de Berga i Puigcerdà. Després del concert “Folk dels Pirineus” del passat diumenge del cor del Conservatori i les escoles municipals de música amb l’Orquestrina Trama a la Seu d’Urgell, el centre de grau professional ha programat tres activitats per aquest dissabte.… Llegeix més»

Intercanvi amb l’aula de piano de l’Institut de Música d’Andorra

El passat dissabte 29 d’abril, els alumnes de piano del Conservatori dels Pirineus i de l’Institut de Música d’Andorra van tenir l’oportunitat de compartir una jornada única d’intercanvi musical. L’esdeveniment, que va tenir lloc a les instal·lacions de l’Institut de Música a Andorra la Vella, va reunir joves talents de la música per a una experiència enriquidora, on van poder compartir les seves interpretacions i aprendre uns dels altres.… Llegeix més»