VISITA AL PARC DE L´ORENETA

Els alumnes d´EI4 i EI5 han anat d´excursió al Parc de l´Oreneta. Han pujat escales i pendents fins arribar a una gran esplanada on els esperava la guia de la visita, la Txell.

La Txell els ha explicat un conte molt especial que es deia “L´esquirol Tirol“. També anava fent preguntes als nens i a les nenes sobre què veien al parc, com ara, tipus d´arbres, colors de les fulles, noms d´ocellets o animalets que podien viure allà…a les que contestaven correctament.

Després, la Txell ha proposat una missió a tots els alumnes: construir un niu per l´esquirol Tirol. Ni ho han dubtat, en un tres i no res han començat a buscar branques, fulles, pinyes…per tot el bosc.

De mica en mica, el niu es feia més gran.

Una vegada acabat s´han fet una fotografia al voltant del niu i amb l´esquirol Tirol al mig.

Abans de marxar del Parc de l´Oreneta, tots els nens i totes les nenes han fet una gran abraçada a un arbre.

I a més d´un li ha costat molt separar-se i acomiadar-se del Tirol, al que s´haurien emportat a casa.