La Marató de TV3 per la Salut Mental.

Els nens i les nenes de la nostra escola han fet unes manualitats la mar de maques per una MOLT BONA CAUSA: recaptar diners per La Marató de TV3 d’enguany. En aquesta edició, tots els diners que es recaptin aniran destinats a la recerca en l’àmbit de la Salut Mental, a la millora de la qualitat i de l’esperança de vida de les persones.

Creiem que la solidaritat, l’empatia, la generositat i altres valors positius s’aprenen des de la infància, i la família i l’escola són dos espais fonamentals on aprendre a ser persones solidàries amb qui ho necessita.

Aquí podeu veure com han quedat les manualitats fetes per les nenes i els nens de l’escola.

Educació Infantil 🎨

EI3

EI4

EI5

Educació Primària 🎨

1r EP

2n EP

3r EP

4t EP

5è EP

6è EP

Aquestes manualitats tan boniques s’ han venut en una paradeta muntada a la Plaça Marina el dissabte dia 11 de desembre. Ha estat una experiència molt satisfactòria per a tothom.

Totes les manualitats han quedat així de ben exposades, feien goig de veure.

Han vingut de Ràdio Sants a fer una entrevista sobre el que s’estava fent a la Plaça Marina, i també sobre la nostra paradeta en concret.

Les famílies que han estat tota la tarda darrere del taulell es mereixen tot el nostre agraïment. També han vingut moltes altres a visitar-nos i a comprar. Estem molt agraïdes amb tothom.

Hem tingut uns venedors molt jovenets també…

La paradeta ha estat un èxit. MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!

Hem aconseguit recaptar 306,90 euros gràcies a totes les persones que han col.laborat.