SANT JORDI 2023

Com marca la tradició, el 23 d’abril se celebra SANT JORDI, un dia ple de roses i llibres per tot arreu. A la nostra escola, també ho hem celebrat el dia 21 amb diferents activitats relacionades amb aquesta diada. A continuació, podeu veure una mostra del que hem fet.

I3 🌹📚

Avui ha estat un matí de gresca i xerinola. Els nens i nenes de la classe de les papallones (I3) hem anat al pati amb la resta d’infants de l’escola per ballar una cançó en grup i veure la resta de danses. Després, hem gaudit dels llibres que els companys i companyes de classe han portat a l’escola. Per la tarda, hem preparat un escut de Sant Jordi i ens l’hem pogut endur a casa i ensenyar a les nostres famílies. Tot un encert!

I4 🌹📚

Els nens/es de P4 han celebrat el dia de Sant Jordi ballant una dansa en rotllana on hem participat tots i han mirat contes gaudint un matí fantàstic en el pati amb els seus companys de classe i d’escola. També hem fet un escut de Sant Jordi per emportar a casa.

I5 🌹📚

Els alumnes d´EI5 durant aquesta setmana han fet moltes activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Amb l´ajuda desinteressada d´unes mamis de la classe han fet una rosa amb goma eva preciosa que llueixen a la seva mà. També han fet una fitxa on havien de pintar un drac, una princesa, el cavaller i una rosa, alhora que s´havien d´aprendre un poema, que finalment han recitat davant de tota l´escola.

També durant la setmana han fet un escut molt bonic.

Al pati han ballat una dansa i han mirat contes.

1r EP 🌹📚

A 1r hem gaudit de la diada de sant Jordi a l’escola fent diverses activitats:

• Hem ballat “El ball de la Civada”

• Hem fet la nostra parada de llibres amb els contes que havien portat de casa per compartir.

2n EP 🌹📚

Els nens i nenes de 2n hem gaudit de la festa de sant Jordi amb aquestes activitats:

• Hem ballat “El ball de la Civada”

• Hem fet la nostra parada de llibres amb els contes que haviem portat de casa per compartir.

3r EP 🌹📚

Els alumnes de tercer, com la resta de companys de l’escola, hem gaudit tot el matí de les diferents activitats del dia de Sant Jordi, tot celebrant l’entrega de premis literaris, la lectura de llibre compartits i el ball de la cançó que hem estat treballant per aquest dia.

4t 🌹📚

Els nens i nenes de 4t hem fet diverses activitats per a celebrar la diada de Sant Jordi. Hem dissenyat treballs manuals amb el tema de Sant Jordi. Hem assistit a l’entrega de premis dels Jocs Florals. Hem ballat una dansa davant dels nostres companys i hem vist les que han preparat ells. Finalment, hem intercanviat els llibres que havíem portat per llegir-los durant una estona genial al pati.

5è EP 🌹📚

A 5è, per a celebrar Sant Jordi, hem gaudit de diverses activitats.

Primer hem celebrat els Jocs Florals de l’escola on, de la nostra categoria, han guanyat quatre companys, els quals han rebut un diploma i un premi.

Despres, hem ensenyat a tota l’escola la dansa que havíem preparat amb l’Albert, el mestre de música. Hem gaudit molt ballant junts.

Finalment, hem compartit els contes i els llibres que hem portat a l’escola amb els nostres companys. Amb tot, ha estat una gran diada.

6è EP 🌹📚

El grup de 6è ha gaudit de la celebració de Sant Jordi a l’escola fent diferents activitats.

Al pati, han compartit estona de lectura plegats i plegades.

També han gaudit de temps compartit amb els nens i les nenes d’I3.

I, com ja és tradició a l’escola, també s’han celebrat els Jocs Florals. S’ha fet entrega dels diplomes i d’un petit obsequi als guanyadors i guanyadores.

1r EP

2n EP