Sant Jordi 2022

Un any més, hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Hem fet diferents activitats relacionades amb aquesta festivitat. Les nenes i els nens s’ho han passat molt bé i han gaudit d’aquest dia per avançat.

Feliç Sant Jordi a tothom! 🌹📚

EDUCACIÓ INFANTIL

EI3

Han gaudit molt mirant contes a la classe.

Han fet un ball fantàsticament.

EI4

Han gaudit molt mirant i compartint contes a l´aula.

Han fet un punt de llibre.

Han fet un ball molt bé.

EI5

Han gaudit molt mirant i llegint contes que han portat de casa.

S´han emportat a casa un punt de llibre que han fet a l´escola.

Han ballat una dansa de Sant Jordi.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

1r EP

Han fet un punt de llibre.

Han gaudit d’una estona de lectura al pati.

Han fet un ball molt divertit.

I han gaudit dels Jocs Florals. Ha guanyat el grup Les tortugues amb el poema La tortuga.

2n EP

A Segon han gaudit de la festa de Sant Jordi preparant punts de llibre, compartint llibres llegint al solet, i ballant una cançó amb molt de ritme.

Els Jocs Florals també els han gaudit molt. Ha guanyat el grup Els pokemons cavallers amb la narració La botiga de les armes secretes.

3r EP

A 3r han fet un punt de llibre com a manualitat de Sant Jordi.

Han  compartit una estona de lectura al pati.

Els i les alumnes de 3r han gaudit dels Jocs Florals. Ha guanyat la narració  “El telescopi groc i vermell” del grup Barcelona.

Han fet el ball que havien preparat amb els seus companys de Cicle.

4t EP

Els nens i nenes de 4t han preparat el  seu punt de llibre.

A l’aula han realitzat una activitat molt divertida amb una cançó sobre Sant Jordi.

Han gaudit  dels premis dels Jocs Florals, i ha guanyat el grup  de les Abelletes amb  el poema “Bullying“.

També han compartit amb els seus companys una estona de lectura al pati.

Per finalitzar, ens han fet la coreografia del seu ball!

5è EP

Les nenes i els nens de 5è han fet una rosa la mar de maca, els ha quedat molt bé.

Al pati, han compartit una estona de lectura de llibres que han portat especialment de casa.

També han gaudit dels premis dels Jocs Florals. Ha guanyat el grup Superstars amb la narració Un nen d’Ucraïna.

Han ballat una cançó ben original i marxosa.

6è EP

El grup de 6è ha fet unes roses la mar de maques.

Han pujat al pati, i han gaudit d’una estona de lectura de llibres i també dels Jocs Florals. Ha guanyat el grup The Storm amb el poema La meva ciutat.

Han ballat la mar de bé una cançó molt divertida!

FELIÇ SANT JORDI A TOTHOM!!! ❤🌹📚