SANT JORDI 2021

Un any més, hem celebrat Sant Jordi a l’escola.

Aquí teniu un recull de les moltes activitats que hem fet.

Educació Infantil 🌹🐉

Papallones 🌹🐉

Els nens i les nenes de la classe de les Papallones han pintat la fitxa amb la cançó de Sant Jordi.

També han dibuixat els personatges de la llegenda : la Princesa, el Cavaller Sant Jordi i el drac.

Han estat mirant contes al pati.
Elefants 🌹🐉

Els nens i les nenes de la classe dels Elefants avui han gaudit molt al pati mirant i compartint  contes que narraven històries fantàstiques.

Formigues 🌹🐉

Les formigues han estat celebrant Sant Jordi cada dia una miqueta. Per començar han vist el conte que els ha portat la Lourdes, que es diu: Un drac de llegenda. Els ha agradat molt. A continuació, han vist el conte de la Llegenda de Sant Jordi, i han estat molt atents i atentes.

Han après la cançó de Sant Jordi i també han fet la dansa per poder-la ballar el dia de Sant Jordi al pati amb la resta de nens i nenes d´Educació Infantil.
Han après una altra cançó que es diu Som, som els cavallers i han fet la dansa d´aquesta cançó.

També han pintat dibuixos relacionats amb la llegenda de Sant Jordi.

Els han quedat així de bonics…😍

I han editat un llibre de la llegenda!!!

Finalment, han fet un bon ram de roses. Primer han pintat la rosa, després han fet boletes i mireu què maques que ens han quedat!!!

Girafes 🌹🐉

Les girafes han estat pintant els personatges del conte de Sant Jordi: la Princesa, el Cavaller i el drac.

També han fet una rosa amb una carxofa i pintura. S´ho han passat d´allò més bé!!!

Al pati han gaudit de contes i un bonic dia de sol.

Educació Primària 🌹🐉

Cicle Inicial 🌹🐉

Els i les alumnes de 1r i 2n han gaudit de la Diada de Sant Jordi realitzant diferents activitats relacionades amb la llegenda.

Han preparat per grups els poemes i contes pels Jocs Florals 2021. Els i les finalistes, per categories (poesia i prosa), han pogut compartir els seus escrits al pati amb els seus companys/es  de Cicle i amb els nens i nenes d’Educació Infantil.

També han pogut ballar la dansa que han estat preparant durant aquests dies amb tanta il·lusió “Diu la llegenda” i han estat llegint llibres al pati.

A més a més , a l’aula han vist un vídeo de la llegenda, han llegit un conte amb pictogrames amb el suport de la pissarra digital , han realitzat la comprensió lectora del text, han  fet sopa de lletres amb vocabulari de la llegenda de Sant Jordi i  han pintat unes mandales.

1r 🌹🐉

Jocs Florals de l’escola

Dansa de Sant Jordi

Lectura de llibres al pati 📚

Escoltant la Llegenda de Sant Jordi.
Llegenda de Sant Jordi (  conte amb pictogrames i comprensió lectora )

Sopa de lletres.

Mandala de Sant Jordi 🎨

2n 🌹🐉

Jocs Florals de l’escola.

Dansa de Sant Jordi.

Lectura de llibres al pati 📚

Escoltant la llegenda de Sant Jordi.
Llegenda de Sant Jordi (  conte amb pictogrames i comprensió lectora ).
Sopa de lletres
Mandala de Sant Jordi 🎨
Cicle Mitjà 🌹🐉

3r 🌹🐉

Els guanyadors dels Jocs Florals de l’escola.

Han fet un ball la mar de bonic.

I han gaudit d’una bona estona de lectura al pati.

4t 🌹🐉

Els guanyadors dels Jocs Florals de l’escola.

Han fet una dansa la mar de maca.

Han llegit llibres al pati.

Han fet manualitats.

Cicle Superior 🌹🐉

5è 🌹🐉

La guanyadora i el guanyador dels Jocs Florals de l’escola. Enhorabona!

Han ballant a bon ritme una cançó de Sant Jordi molt original.

6è 🌹🐉

L’alumnat de 6è ha fet uns dibuixos de Sant Jordi la mar de bonics…😍

També han fet unes roses que els han quedat tan bé que gairebé es podien olorar…🌹🌹🌹

Aquest ha estat el making off…

Han anat al pati a celebrar els Jocs Florals amb les companyes i els companys de 5è i de CM. A cada curs hi ha hagut dues persones guanyadores. Enhorabona a la Paula i l’Ainara de 6è!!!

Han ballat una cançó de Sant Jordi amb molt de ritme!
Han compartit una estona de lectura al pati també.

També han fet un concurs d’endevinalles a classe però d’aquest esdeveniment no hi ha evidència gràfica. Hi ha hagut 5 guanyadors/es els quals han tingut premi i tot.
Tot plegat, ha estat un dia molt maco i diferent.
🌹🐉🌹