PUNT VERD MÒBIL ESCOLAR

Els alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil han anat al Punt Verd Mòbil Escolar a deixar residus especials, és a dir, residus que per la seva composició no es poden llençar en els contenidors habituals.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins el programa d’Escoles+Sostenibles i és una de les moltes activitats que realitzem per promoure el reciclatge i la gestió correcte dels residus.

Els infants han portat bombetes velles, joguines trencades, petits electrodomèstics que no funcionen, sabates gastades, roba vella… i així ho han anat dipositant al camió.

La visita del PVME és una bona ocasió per sensibilitzar als nens i nenes sobre la importància de les nostres actituds quotidianes a l’hora de desfer-nos dels residus especials que generem.

Esperem que iniciatives com aquestes ens permetin seguir fent aquesta tasca de sensibilització tant important per assolir una societat sostenible.

I3

I4