Projecte ‘Connectem amb l’Arquitectura’ a 5è.

Avui, 30 de setembre, els nens i les nenes de 5è han fet la primera sessió a l’escola del projecte ‘Connectem amb l’Arquitectura’. La Júlia i la Marina, arquitectes de VOLTES, han estat les encarregades de dur-la a terme.

Avui han tractat 3 punts:

1- El Jardí Botànic i la meva escola, els plànols.

2-Parlem dels elements naturals: fem un plànol de l’entorn natural del pati en grups i posada en comú de tots els grups.

3- Parlem de les activitats que fem al pati. Fem un plànol d’activitats. Posada en comú de tots els grups.

Tot plegat, ha estat una sessió molt productiva. Els nens i les nenes han aportat moltes idees i les han sabut plasmar en els seus plànols del pati. Tot això els ha de servir per seguir treballant en el projecte del pati a la propera sessió, el 23 d’octubre.