Parlem de màquines a 5è

Els nens i les nenes de 5è han tingut al Samuel, pare de l’Ainara, a classe i els ha explicat moltes coses sobre diferents tipus de maquinària.
El Samuel treballa a l’empresa GAM que es dedica al lloguer de maquinària a d’altres empreses. Tenen 54 delegacions a Espanya i també estan presents a nivell internacional. CosmoCaixa és un dels seus clients.

La primera maqueta d’una màquina que els ha ensenyat val tres vegades més que un cotxe.

També lloguen maquinària d’elevació (toros).

Les transpaletes elèctriques també estan entre les màquines que ofereixen.

Ha fet una presentació a la pantalla digital i ha ensenyat fotos de les moltes coses que fa la seva empresa: a l’aeroport (màquines per arrossegar avions, busos llançadora, cintes per les maletes, l’hangar d’Iberia està fet amb màquines de la seva empresa i és dues vegades més gran que el Camp Nou, hi caben tres avions i és l´únic hangar que hi ha a Barcelona). També han llogat maquinària en els circuits de cotxes i motos. A la platja, les seves màquines han permès col.locar els típics xiringuitos. També han estat presents en la construcció de la L10 del metro, al nou edifici de Bauhaus i a Montserrat. Allà van haver de pujar a dalt de la muntanya una caseta de molts kg de pes amb helicòpter. Era per als treballadors que van fer la instal.lació d’aigua corrent als monjos que viuen allà.
Els nens i les nenes de la classe han pogut fer totes les preguntes que han volgut. Ell les ha contestat molt amablement.

Ha explicat que ell ara està habitualment al Mercabarna, tenen allà l’oficina. Allà ofereixen patinets per als compradors que han de recórrer grans distàncies per veure el que després compraran.
Ha dit també que és una feina divertida, gens monotona. A ell li agrada molt.

A més, ha regalat una llibreta i una capseta de colors a cada nen i a cada nena. La Nora i la Gabriela han estat les encarregades de repartir-les.

Tot plegat ha estat molt interessant i han après moltes coses que no sabien.
Moltes gràcies, Samuel, per haver vingut. L’Ainara i la resta de nens i nenes de la classe han estat molt contents/es. Torna quan vulguis!