On és la primavera, Marina?

Avui, els nens i les nenes d´Educació Infantil i de Cicle Inicial han rebut una visita molt especial. Els han vingut a explicar un conte gegant titolat On és la primavera, Marina?

La Marina, que és la protagonista del conte, per qui no ho sàpiga, va néixer d´un concurs de dibuix a les escoles del barri i que va guanyar una nena de l´escola del Polvorí.

La Marina, el personatge del conte, viu en un barri de Barcelona que porta el seu nom gràcies als seus avis, que són del barri de la Marina de tota la vida. Li agrada com a tots els infants llegir contes i dibuixar animals, anar més en bicicleta o en monopatí que caminar, les llaminadures i el color blau.

Però la Marina amaga un secret: la seva cabellera és màgica. Si te la mires bé, porta tot tipus de clipets menuts al monyo: un vaixell, una pilota, fruita, una bicicleta…i que quan se´ls treu del cabell dient “clip-clap” es converteixen en objectes de mida real.

Les seves aventures transcorren per diferents llocs del barri de la Marina, com ara, la biblioteca de Francesc Candel, el parc de Can Sabaté, el barri del Polvorí…En aquesta aventura aconsegueix amb l´ajuda d´en Llimonet, un ocellet exòtic, que la Primavera arribi a l´escola Alfageme.

Els nens i les nenes, abans de que el conte gegant de la Marina viatgés fins a una altra escola, han volgut fer-se una foto i així guardar un bonic record.

Els infants ho han passat d´allò més bé, escoltant el conte i finalment cantant la cançó de la Marina.

Gràcies per venir!!!