NADAL 2023

M’agrada el Nadal, faig petons i regals

Els carrers i els balcons, plens de llums i colors

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal

Pastorets i torrons i cançons vora el foc

Quan miro la nit veig el vidre entelat

Escric amb el dit Bon Nadal i un desig

A tots i a totes, com diu la cançó, ens agrada el Nadal, i per celebrar-ho a l’escola hem fet un munt d’activitats amb molta il·lusió i alegria.

Per començar, els infants han fet una manualitat per la Paradeta solidària i així recaptar diners per a la Marató de TV3.

El dissabte 2 de desembre vam muntar una Paradeta Solidària a la Plaça Marina on es van vendre les manualitats fetes pels nostres infants.

Vam formar part de la campanya proposada per la Fundació MGC, amb la qual cada grua d’origami confeccionada pels alumnes s’ha convertit en 1€ destinat a la Marató d’enguany. En vam aconseguir 222!

Lectura d’endevinalles nadalenques en el calendari de l’Advent a 1r

Assaig festival de Nadal.

Durant aquests dies tant els padrins/es com els fillols/es han estat preparant una postal de Nadal a classe, que després s´han regalat entre ells i elles.

Festival de Nadal

Educació Infantil fa cagar el Tió.

Cantada de Nadales

Cicle Mitjà

Visita dels Reis Mags d’Orient a l’escola

Cicle Superior

Cantada de nadales i arribada dels reis mags a 5è i 6è.