NADAL 2022

✨Aquest Nadal 🎄no vull que em compreu joguines 🎈,

no vull roba 🎽 ni torrons, ni pastissos 🎂 ni bombons.

El que jo vull no ho venen a les botigues,

vull rialles 😃 i petons 💋💋💋. ✨

BON NADAL A TOTHOM!!!

Un any més, hem celebrat el Nadal a la nostra escola. Hem fet diferents activitats que hem gaudit totes i tots. Les nenes i els nens s’ho han passat d’allò més bé. Aquí podeu veure una mostra de tot el que hem fet.

S’han pres el Festival de Nadal amb moltes ganes i han assajat molt per tal que surti bé.

El grup de 6è ha muntat el Naixement de l’escola, com ja és tradició.

Hem participat en projectes solidaris â¤

Amb la Mútua General de Catalunya, hem participat en la campanya ‘un origami, un euro’. Hem fet 150 grues de paper!

El 14 de desembre hem muntat una Paradeta Solidària per recaptar diners per a La Marató de TV3.

També hem col.laborat en la recollida d’aliments per a Avismón.

Dilluns 19 Educació Infantil fa cagar el Tió.

EI3

EI4

EI 5

Dimarts 20 Educació Infantil recita poemes i canta Nadales per a les famílies.

Dimecres 21 han rebut a Ses Majestats els Reis d’Orient.

EI3

EI4

EI5

Les nenes i els nens d’I4 han fet moltes activitats entre elles fer una felicitació pels “padrins lectors” i rebre la que els nens grans els hi van preparar.

També han fet una bonica tapa d’àlbum.

1r EP

Les nenes i els nens de 1r hem iniciat el mes de desembre realitzant un calendari de l’Advent d’endevinalles. Cada dia en llegien una i havien d’endevinar la resposta. Totes les endevinalles feien referència a les festes nadalenques,

També han realitzat diverses activitats per commemorar el Nadal, com per exemple:

Les boles de Nadal per la Marató de TV3

Mirem el pessebre que han fet els nens i les nenes de 6è EP:

Realitzem les felicitacions de Nadal per les nostres padrines i padrins lectors

Fem les tapes de l’àlbum per poder enquadernar les nostres fitxes del 1r trimestre

Practiquem l’assaig de les Nadales:

Esperem l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient i després els hi entreguem la carta:

2n EP

Els nens i nenes de 2n hem pogut gaudir del Nadal a l’escola. A continuació us deixem una petita mostra de les activitats realitzades durant els últims dies…

Les nostres manualitats per a la Marató de TV3:

Les postals de Nadal per entregar als nostres padrins i padrines lesctors/es:

La tapa d’àlbum  que hem preparat d’aquest primer trimestre de curs:

Fent l’assaig de les Nadales:

Entrega la carta a Ses Majestats els Reis d’Orient:

3r EP

Les nenes i els nens de 3r també han rebut a Ses Majestats els Reis de l’Orient.

4t EP

Els nens i nenes de 4t han començat a sentir l’arribada del Nadal decorant la classe.

Han fet amb molta il·lusió el treballet per a la paradeta solidària per la Marató.

Han recitat els poemes i han cantat les nadales, juntament amb l’alumnat de 3r, per a les seves famílies.

I han entregat la seva carta als Reis.

Cicle Superior

Els últims dies d’aquest trimestre han estat una passada! Vam començar preparant les manualitats per a la Marató de TV3. Aquest any vam decidir fer unes xapes amb la temàtica del Nadal. Va ser una activitat molt divertida!

Com a comiat d’aquest trimestre, hem rebut als Reis Mags d’Orient a l’escola i els hem pogut fer arribar les nostres cartes. Amb tot ha estat un final de trimestre d’allò més divertit!

Que us portin moltes coses els Reis Mags de l’Orient!