NADAL 2020

Un any més, hem celebrat el Nadal a l’Alfageme. Malgrat les limitacions que la Covid posa a tothom, les nenes i els nens de l’escola s’ho han passat la mar de bé. Han fent un munt d’activitats relacionades amb la festivitat del Nadal, amb aquesta època de l’any tan bonica, plena de màgia i il.lusió.

Voleu saber què han fet? Doncs llegiu amb molta atenció tot el que hi ha a continuació i gaudiu de les imatges que hem triat.

Bon Nadal a tothom!!! 🎄🎅

Educació Infantil 🎄🎅

EI3

Els nens i les nenes han escrit les cartes pels Reis i han vingut el patge reial amb els seus ajudants i les han recollit.

Aquests dies també ha vingut el Tió al qual li han donat molt de menjar per engreixar-lo i que cagués un regalet.

També hem pogut parlar amb el Pare Noel a través d’una videoconferència.

L’ últim dia els nens i les nenes s’han emportat la felicitació de Nadal feta per elles i ells. Un Pare Noel a qui li han pintat la barba amb pintura, li han fet els ulls i li han pintat el gorro, i com a cloenda li han enganxat una boleta blanca pel seu gorro.

BON NADAL PER TOTES I TOTS!!!

Elefants

Els Elefants han estat preparant la tapa d´àlbum i el treballet del primer trimestre de curs, i el tema, com no podia ser d´una altra manera, ha estat el Nadal: els avets, les campanes, la figura del Pare Noel, estrelles, regals…Han estat molt enfeinats pintant i punxant amb molta precisió.

Girafes

Les girafes, durant aquests últims dies de col·legi, han estat fent moltes coses.

Han estat practicant les Nadales.

També han pintat les imatges del Poema de Nadal.

Les girafes han picat el TIÓ.

També han rebut la visita del Patge Reial.

Han parlat una estoneta amb el Pare Noel a través d´una videoconferència.

FORMIGUES

Els nens i les nenes de la classe de les Formigues han pogut parlar amb el Pare Noel a través d´una videoconferència i li han cantat una Nadala.

També han portat les cartes pel Patge Reial i els hi agradat molt que els vingués a veure.

Cicle Inicial 🎄🎅

1r

Els nens i les nenes de 1r us mostren els  àlbums del 1r trimestre d’aquest curs i els seus treballets de Nadal.

Calendari de l’advent amb endevinalles

A la classe de 1r han participat tots els nens i nenes de la classe fent una lectura diària d’una endevinalla. Cada dia han pensat entre tots la resposta  i han col.locat el seu dibuix en el dia corresponent.

Han estat 24 endevinalles molt entretingudes que totes elles tenen una resposta nadalenca. Han estat unes estones de lectura molt motivadores i divertides!

Visita del Patge Reial a la classe de 1r

2n

Per acabar el Trimestre, les nenes i els nens de 2n han decorat la classe, han fet  unes postals per desitjar Bon Nadal a tothom i també han preparat el seu àlbum.

Com cada any , han cantat les Nadales i han recitat els poemes.

Han escrit amb molta il·lusió la carta a Ses Majestats els Reis de l’Orient.

Han entregat les seves cartes al Patge Reial.
També han pintant dibuixos de Nadal i han vist la pel·lícula “El Nadal d’Àngela”.

Cicle Mitjà 🎄🎅

3r EP

Nens i nenes de 3r han rebut el patge de Ses Majestats els Reis de l’Orient.

4t EP

Aquests dies de Desembre els nens i nenes de 4t han estat molt enfeinats.

Han pintat i retallat figuretes per a decorar la classe  i l’escola.

Han après a fer grues d’origami per a col·laborar amb la Marató deTv3.

Han organitzat totes les seves feines per a enquadernar el seu àlbum amb un disseny de Nadal i han preparat una bossa nadalenca per endu-se els llibres del primer trimestre.

Han confeccionat una postaleta de Nadal com a treballet per endur-se’l i penjar-lo a casa.

Han penjat un munt de feinetes al mural digital de Nadal de classe.

Han recitat poemes i cantat Nadales per a les seves famílies, aquest any en format vídeo.

I, finalment, han escrit les seves cartes per als Reis Mags i les han donades al patge que les ha vingut a recollir. Després de tota aquesta feina tan ben realitzada segur que els reis els portaran tot allò que han demanat!

Cicle Superior 🎄🎅

5è EP

Han escrit Postals Amigues a avis i àvies del barri. Ha estat una experiència molt maca per a tothom.

Han rebut la visita del patge reial i dels seus ajudants.

6è EP

L’alumnat de 6è ha col.laborat en la realització de la felicitació de Nadal que es penja a l’arbre del barri de La Marina.

El resultat dels treballs ha estat realment brillant, aquí en teniu la mostra…

Han estat fent unes campanes per a decorar l’escola que els han quedat la mar de bé! Les nenes i nens de la classe dels Elefants han posat també el seu granet de sorra amb les boletes vermelles del vesc. El resultat és espectacular! 💖

Els arbrets de Nadal també els han quedat molt bonics! 🎄

També han enregistrat un videoclip de la cançó En Navidad de la cantant Rosana.

Han fet el pessebre de l’escola i els ha quedat molt bé.

Han escrit Postals Amigues a avis i àvies del barri. Ha estat una experiència molt maca i enriquidora.

També han fet uns Pare Noels la mar de simpàtics 🎅

A algunes i a alguns els ha fet gràcia fer-se una foto amb el Pare Noel.

Han cantat Nadales i recitat poemes com cada any, amb la mateixa il.lusió i les mateixes ganes de fer-ho bé…✨

Amb aquestes postals tan maques volen desitjar un Bon Nadal.

El Víctor i la Ivet han fet d’ajudants del patge reial.

Han anat a totes les classes de l’escola a recollir les cartes de les nenes i dels nens. Després les faran arribar a Ses Majestats els Reis de l’Orient.

Cuideu-vos molt i ens veiem a la tornada.

BONES FESTES A TOTHOM!!! 🎄🎅✨