La història dels Jocs Olímpics

Aquest primer trimestre els alumnes de Cicle Superior hem realitzat un projecte sobre la història dels Jocs Olímpics.

Vam rebre una capsa d’aprenentatge “sorpresa” on vam trobar diferents materials relacionats amb els JJOO, acompanyats d’unes imatges. Per grups, vam buscar informació sobre tots aquells materials.

Aquesta informació vam decidir plasmar-la en una cartolina juntament amb les fotografies que havíem trobat. Cada grup va escollir unes olimpiades i es va especialitzar en aquestes. D’aquesta manera, vam fer diferents infogrames que després vam exposar a la nostra classe.

Per a concloure el projecte, vam voler representar algunes de les proves que es feien a les olimpiades més antigues com la de salt d’alçada, salt de longitud i força. Per a fer-ho primer vam fer equips i vam crear la nostra pròpia bandera. Després vam competir tots els grups en les tres proves i ens ho vam passar d’allò més bé! Per acabar, vam fer l’entrega de medalles a tots per haver participat.

Us deixem també el link d’alguns vídeos de les proves:

d6d03542-c75a-4b6d-ac39-284d001f0b9c

I el de l’entrega de medalles:

48a53f39-a33a-4624-8c0f-dae29d332dff