Graduació d´EI5

Els nens i les nenes de la classe d´EI5, la classe dels Elefants, han viscut un dels moments més emocionants del curs: han celebrat al pati de l´escola la seva Graduació, en la que no ha faltat de res: birrets, orles, diplomes, música, ball, pica-pica…i tot això acompanyats de les seves famílies.

Tanquen una etapa, la d´Educació Infantil, i obren una de nova, la d´Educació Primària. Han estat  tres anys plens d´alegria, però també de tristesa, ja que a EI3 van haver de deixar d´anar a l´escola per la pandèmia, i fins a EI5 no han tornat a fer classe tots i totes junts de nou. Però la distància no ha fet l´oblit, i al llarg del curs han tornat a formar un gran equip i a estrènyer vincles d´amistat i companyerisme.

A la classe, mentre esperen que els cridin per pujar al pati, encara semblen tranquils i tranquil·les. Ni de cap manera s´imaginen la festa que se´ls hi està preparant per la seva graduació.

Una vegada al pati, i davant dels seus familiars, ja comencen a sortir els nervis, i no saben cap a on mirar, si a les mamis o a la senyoreta, com seure a la cadira, si deixar-se el birret posat o no, si somriure o millor estar seriós…però finalment, mostren molta atenció a les paraules de la directora del centre, que mentre crida els seus noms, sorten a recollir el diploma.

Els alumnes d´Infantil, com és costum a totes les festes de graduació, es posen en filera i a la de tres, llencen els seus birrets pels aires, celebrant que han finalitzat i superat amb èxit aquesta etapa tant enriquidora i, per mi, personalment, de les millors.

MOLTES FELICITATS, ELEFANTS, US TROBARÉ A FALTAR!!!!