EI FA UNA SORTIDA A CAN FOIX

Els alumnes d´Infantil han anat a la casa de colònies Can Foix, situada a Cubelles, i envoltada de prats i boscos, esplanades, camps d´arbres fruiters i el riu Foix.

A l´arribada a la masia  els alumnes han estat rebuts pels monitors i monitores, i per molts nens i nenes de Primària, que estan passant uns dies de colònies.

Han esmorzat cada grup d´infantil amb el seu monitor i  monitora.

Han fet una estoneta de temps lliure, jugant amb pales, cubells, rastrells…

Han fet una activitat, “Cinc sentits per descobrir“, presentada pel follet Pinxo. Aquesta consistia en descobrir l´entorn a través dels sentits, descobrir animals segons els colors del seu pelatge, descobrir tipus d´ocells segons el seu cant, descobrir les plantes segons les seves fragàncies, el gust dels fruits del bosc, el tacte de les escorces dels arbres.

Han dinat arròs amb croquetes i de postres un gelat. Tot estava deliciós.

Els alumnes han fet el taller de la caixeta dels sentits, que consistia en decorar una caixeta amb molts colors i a dins han guardat un objecte relacionat amb cadascun dels sentits.

Quan hem marxat els alumnes de Primària ens han vingut a acomiadar amb molta il·lusió.