Dia Mundial de l’Aigua

El 22 de març se celebra el Dia Mundial de l’Aigua.

Es fa per recordar la importància de l’aigua per a la vida. El 22 de març de 1993 va ser el primer cop que es va celebrar.

A la nostra escola hem fet diferents activitats amb el nostre alumnat.

Educació Infantil 💧

Papallones 💧

Avui dia de l´aigua hem parlat sobre la utiitat de l´aigua i per quines coses la fem servir. D´on venia l´aigua i la necessitat de no malgastar-la. Hem pintat una gota d´aigua que queia de la pluja i ens hem emportat una gota d´aigua a casa pintada per recordar tot el que hem parlat.

Elefants 💧

Cada nen i cada nena de la classe dels Elefants ha posat la seva “goteta d´aigua” i s´han compromès a cuidar, valorar i no malgastar l´aigua que utilitzen en moltes de les seves activitats diàries, com ara, rentar-se les mans, raspallar-se les dents, dutxar-se…Les activitats que hem fet durant el dia han sigut diferents. Primer, hem estat parlant sobre la importància de no malgastar l´aigua, i a continuació cada nen i cada nena ha pintat la seva goteta, l´han retallat i l´han enganxat en aquest núvol, pintat entre tots i totes.

A part d´això, han fet una fitxeta individual que anirà a l´àlbum del segon trimestre de curs.

Com a treballet per emportar a casa  han fet aquesta goteta d´aigua tan divertida.

Formigues 💧

A la classe de les Formigues hem celebrat el Dia Mundial de l´Aigua parlant sobre la importància d´utilitzar l´aigua només quan és necessari per tal de protegir el nostre Planeta Terra. Ens ha agradat molt fer les activitats plàstiques per portar a casa i una altra per la classe, i així recordem tot el que hem anat parlant.

Girafes 💧

EP 💧

Cicle Inicial 💧

Coincidint amb la celebració del dia mundial de l’aigua, els nens i les nenes de Cicle Inicial han gaudit  fent la manualitat de la seva goteta d’aigua.

Han après que l’aigua és un bé escàs i que no l’hem de malgastar ja que , entre d’altres coses, nosaltres i cap ésser viu, podria sobreviure sense ella.

Aprofitant l’aigua com a fil conductor del dia d’avui, els i les alumnes han treballat a una fitxeta que l’aigua la podem trobar de diverses maneres depenent de la temperatura a la qual es troba.

1r EP 💧

2n EP 💧

Cicle Mitjà 💧

4t EP 💧

Els nens i nenes de 4t hem vist imatges de mars, rius i cascades de llocs amb aigua neta i a continuació fotos de llocs amb aigua contaminada. Hem reflexionat sobre que podem fer cadascú de nosaltres per a què no augmenti la contaminació de les aigües i hem vist un vídeo per a conscienciar-nos de la necessitat de tenir cura de l’aigua i ens han donat consells per no malbaratar-la ni embrutar-la. Finalment hem sortit amb la gota d’aigua que hem dissenyat.

Cicle Superior 💧

5è EP 💧

6è EP 💧

Les nenes i els nens de 6è han celebrat el Dia Mundial de l’Aigua reflexionant sobre la importància que aquesta té per a la nostra vida.

Han fet uns petits murals en grup.

També han fet uns punts de llibre la mar de macos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *