Segons el punt de vista, la foto pot ser d’una manera o d’una altra molt diferent. Per grups, han hagut de localitzar diferents fotos que els ha proposat la guia prèviament. Després, les han comentat entre totes i tots.
A continuació, han mirat fotos de persones i han parlat sobre les diferents maneres de fotografiar-les.
Un cop acabada la visita dinamitzada, han anat a fer el taller Bufar i fer ciència. La monitora ha començat tocant una cançó amb un clarinet. I ha preguntat com creuen que viatja el so, les ones sonores. Ha explicat que a través de l’aire, el so viatja a velocitat normal, a través de l’aigua, molt ràpid i a través dels sòlids és com més ràpid viatja.
Per parelles, han fet l’experiment del telèfon i el fil per comprovar com es transmet el so.
A continuació, la monitora ha interpretat l’himne de l’alegria amb el carilló i el clarinet. Han comprovat que el so canvia pel timbre. Cada instrument té el seu propi timbre. Els insruments de vent vibren gràcies a una llengüeta de fusta o plàstic, un bisell o un broquet. I per comprovar que el so es pot amplificar han fet un experiment amb un fil (sona fluix), amb un fil i un got de mida normal (sona més fort) i amb un fil i un got gran (sona molt fort).
Per últim, han après que perquè un instrument de vent pugui fer notes es necessita un tub amb forats.