CI va al Cinema

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat als Cinemes Girona a veure la pel.lícula de Dumbo dirigida per Tim Burton. Un cicle de cinema a través del qual treballarem diferents Drets dels Infants com : dret a rebre atenció i protecció davant les situacions de discriminació i desemparament, i dret a ser tractats amb respecte, consideració i solidaritat, especialment quan es troben en situació de vulnerabilitat.

Abans de començar, 4 alumnes representants del Cicle han sortit a l’escenari a explicar les idees principals treballades prèviament a l’aula.

A la pel.lícula, els germans Milly i Joe ajuden al seu pare, domador de cavalls d’un circ, a tenir cura d’un elefant acabat de néixer.

Les orelles gegants de l’elefant fan que sigui la riota de tothom, i l’amo els ordena que se’l treguin de sobre.

Quan el petit elefant mostra les seves aptituds valorades, un avariciós empresari del món de l’espectacle compra el circ per potenciar el seu gran parc temàtic.

Els i les alumnes han gaudit molt d’aquesta experiència amb els seus companys/es i mestres.