Castanyada 2022

Un any més, hem celebrat la Castanyada a la nostra escola. Hem fet algunes activitats relacionades amb aquesta festivitat. Els nostres nens i les nostres nenes són artistes i han fet unes manualitats la mar de maques amb les quals hem fet una exposició. També han après cançons i balls que han compartit amb la resta d’alumnes de l’escola.

EI3

Les Papallones d’EI3 hem decorat les nostres castanyeres per la classe.

També ens vam disfressar de monstres de Halloween i de castanyers i castanyeres!

Finalment, els alumnes de 6è ens van venir a explicar el conte de la castanyera. Moltes gràcies!

EI4

Els nens i nenes de P4 s’han convertit en castanyers i castanyeres:

També hem celebrat el Halloveen

EI5

Els castanyers i les castanyeres de la classe dels Elefants.

Un grup d’alumnes de sisè ens ha vingut a explicar el conte de La Castanyera.

Els Elefants han fet un treballet amb moniatos i castanyes la mar de macos. Han guanyat un diploma als “Més fantàstics”.

A la tarda s´han vestit per celebrar la festa de Halloween.

Aquí posen amb el diploma i el regalet que han guanyat, un puzle de la Frozen.

1r E.P.

Les nenes i els nens de 1r es disfressen de castanyeres i castanyers i fan diverses activitats per celebrar la Castanyada.

A casa fan uns treballets  molt macos i creatius amb moniatos i castanyes i els presenten en una exposició.

El divendres a la tarda celebrem el Halloween. Tots i totes venen disfressats i fan una mica de por..

El Cicle Inicial, com a premi pels treballs presentats amb castanyes i moniatos, rep el diploma als moniatos i castanyes més “Creatius” i com a regal, un joc del Bingo per la classe.

2n E.P.

Per celebrar la Castanyada els nens i nenes de 2n hem realitzat diferents activitats.

Hem ballat al pati una dansa amb els nostres companys de Cicle Inicial.

A continuació us mostrem l’exposició dels nostres treballets fets amb moniatos i castanyes i l’entrega del diploma a la nostra classe als “Més creatius”.

També ens hem disfressat per celebrar la festa de Halloween.

3r E.P.

A 3er van vindre de castanyers i castanyeres per celebrar la castanyada al pati cantant, ballant i gaudint de la festa! Al dia següent tocava Halloween i més rauxa. Ha estat una setmana plena d’emocions:)

4t E.P.

Per celebrar la Castanyada ens vam disfressar de castanyers i castanyeres. Vam pujar al pati per ballar davant dels nostres companys i veure les seves danses i, després vam cantar tots junts.

També vam portar, fetes de casa, unes manualitats genials que van demostrar una gran creativitat, imaginació i, tal com diu el premi que vam guanyar, molta capacitat artística.

Per no deixar de banda la festa de Halloween, també ens vam disfressar, aquesta vegada amb unes disfresses terrorífiques i divertides.

5è E.P.

A 5è celebrem la castanyada cantant i ballant, halloween amb una tarda especial i guanyem el diploma a la classe més innovadora!

6è E.P

Imatges del ball que ens van presentar els alumnes de Cicle Superior amb el que es van tancar les celebracions de la festa de la Castanyada!

El dia següent, divendres a la tarda, també es va celebrar a la mateixa classe, la festa internacional del Halloween. Aquests van ser algunes de les terrorífiques disfresses dels nois i noies de 6è!