CASTANYADA 2020

Un any més hem celebrat la Castanyada a l’escola.

Totes les nenes i tots els nens s’ho han passat molt bé i han gaudit molt amb les activitats que han fet: han cantat, han ballat i han fet unes manualitats la mar de maques.

El Coronavirus no ens ha aturat i, amb les precaucions i mesures pertinents, hem pogut compartir i gaudir d’una tradició ben nostra.

Bona Castanyada a tothom!

Educació Infantil 🌰

Tant la classe dels Elefants, com la de les Girafes i la de les Formigues han fet un treballet per celebrar el dia de la Castanyada. També han pintat una carbassa que s´han posat de màscara per celebrar Halloween.

ELEFANTS

Han pintat i decorat i una enorme castanya que després s´han penjat de collaret. A més a més, els nens i les nenes de la classe dels Elefants han pintat amb ceres una bonica Castanyera, a la que han batejat amb el nom de Sara.

FORMIGUES
Les Formigues també han pintat i decorat una enorme Castanya, han escoltat i vist el conte de “La Castanyera” i han fet una fitxeta amb la cançó de La Rumba de les castanyes, cançó que han cantat i ballat a la classe. També, a taller d´anglès han pintat una carbassa per posar-se-la de careta.
Cicle Inicial 🌰

A la tardor podem anar a collir castanyes, menjar castanyes, jugar amb castanyes… o celebrar el dia de la Castanyada amb aquest lluent fruit fent un treball manual tal com han fet els nens i nenes de Cicle Inicial.

Els i les alumnes de 1r i 2n han trobat una manera simpàtica i original de crear un animal amb una castanya.

Us agrada l’eriçó castanya de CI? Aquí us deixem algunes mostres..

1r

2n

Cicle Mitjà 🌰

3r A

Aquí podeu veure les creacions de les Batwomans i els Batmans de 3r A.

3r B

Els nens i les nenes de 3r B han celebrat Halloween i la Castanyada.

4t

Els nens i nenes de 4t van preparar unes bossetes al taller d’anglès que tant les podien fer servir per anar a buscar castanyes com per fer un “trick or treat”. Per a celebrar la castanyada també van fer unes manualitats amb castanyes i moniatos que van resultar unes obres d’art!

Cicle Superior 🌰

Els treballets de les nenes i dels nens de 5è han quedat d’allò més bé!

L’alumnat de 6è ha demostrat, una vegada més, que són unes i uns artistes. Aquí podeu veure les seves creacions tan maques i originals.

Primer, el ‘making of’…

I ara els resultats!

La Laia ha fet el treball a casa i l’ha enviat per correu per a compartir-lo amb la resta de companyes i companys. Li ha quedat molt bé!

La Júlia Cu ha enviat la seva carbassa de Halloween per correu. Oi que fa por? 🎃

Bona Castanyada i bon Halloween a tothom! Prudència i precaució també!!!