Carnaval literari 2024.

Com cada any, a la nostra escola hem gaudit molt del Carnaval. Enguany, la temàtica ha estat la lectura. Divendres, tothom ha vingut disfressat del personatge literari que lliurement ha triat.

A més, cada dia de la setmana hem hagut de seguir les consignes que ens va fer arribar el Rei Carnestoltes.

Enguany, la pluja ha fet que modifiquéssim la celebració de divendres. Hem fet els balls al passadís d’entrada de l’escola, i hem fet una rua pel barri més curta que altres anys. I a la tarda, però, hem pogut fer la FESTA del confetti i les serpentines!!!

Dilluns, 5 de febrer

Si graciós vols semblar, un mitjó de cada color per sobre dels pantalons hauràs de portar.

Dimarts, 6 de febrer

Aquest matí t’has aixecat despistat i la roba al revés t’has posat.

Dimecres, 7 de febrer

Avui matinaràs i amb pijama i sabatilles a l’escola vindràs.

Dijous, 8 de febrer

Avui és Dijous Gras i amb alguna cosa divertida al cap vindràs.

Divendres, 9 de febrer

Al matí vindràs de casa disfressat amb el personatge literari que has triat.

Balls per cicles

Festa al pati

Tres alumnes de 6è van ser les encarregades de dirigir la festa al pati, i ho van fer la mar de bé!

Tot plegat, ha estat una setmana de Carnaval ben divertida i original! 🎉