APADRINAMENT LECTOR

Els alumnes de l´escola ja han començat el projecte “Apadrinament lector” i els més grans faran de padrins i padrines dels més petits, que es convertiran en els seus fillols/es. En la primera trobada ja s´han format les parelles, parelles que establiran al llarg del curs una relació personal molt afectiva.

L´apadrinament lector és un projecte per treballar la lectura, i l´objectiu és doble, per una banda crear l´ hàbit lector i fer-los gaudir amb la lectura i per una altra banda que els nens i les nenes grans facin de model lector i alhora adquireixin una responsabliilitat en el procés lector. A part d´això, es fomenta la convivència, s´educa en la responsabilitat i en el compromís,es treballa la cooperació entre cicles…

És un projecte molt motivador en el procés d´aprenentatge de la lectoescriptura per als més petits.

EI 4 i 3r E.P.

EI 5 i 4t E.P.

Els nens i les nenes de la classe dels Elefants ja tenen padrins lectors i són els alumnes de 4t d´EP.

1r E.P. i 5è E.P.

Hem iniciat el projecte d’Apadrinament Lector entre aquests dos cursos. Els padrins i padrines de 5è llegeixen contes als seus fillols o filloles de 1r i també els alumnes de 1r practiquen la lectura amb els de 5è.

2n E.P. i 6è E.P.

Les nenes i els nens de 2n i 6è d’ E.P han iniciat el projecte:  “Apadrinament Lector”.