Apadrinament lector 5è i 1r

Els nens i les nenes de 5è i 1r han realitzat la darrera sessió d’apadrinament lector del trimestre. Han gaudit, una vegada més, d’una bona estona de lectura.

L’alumnat de 5è ajuda a aprendre a llegir al de 1r alhora que l’engresca a llegir.

A més de la lectura, aquesta activitat ajuda a treballar altres aspectes no menys importants per als nens i les nenes, tals com: fomentar la convivència i la interrelació entre cicles, estimular relacions afectives entre alumnes de diferents edats i educar en la responsabilitat i el compromís.

Com diu la Joana Raspall: Amb els llibres per amics no et faltarà companyia. Cada pàgina pot ser un estel que et fa de guia.
Aprofiteu les vacances de Nadal per a llegir molt i divertir-vos.