Alimentació Sostenible a Cicle Superior

El Cicle Superior del Col·legi Alfageme s’ha volgut sumar al repte del Consorci d’Educació de Barcelona amb Escoles + Sostenibles d’elaborar uns cartells, per per tal de comunicar i compartir amb tota la ciutat els compromisos i els aprenentatges d’infants i joves amb el sistema alimentari. Aquesta iniciativa s’engloba en el marc de la ciutat de Barcelona com a Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible 2021. Els grups de 5è i 6è han elaborat diversos cartells i hi han posat molta motivació i interès, ja que toquen temes sobre els quals treballem molt a l’escola. Els cartells que rebrà el Consorci, de les més de cent escoles que s’hi han inscrit, formaran part d’una campanya de comunicació que es durà a terme a la ciutat a partir del 10 de desembre de 2021, Dia Mundial dels Drets Humans.