6è – Revisió bucodental al CAP La Marina

Avui dijous dia 9, les nenes i els nens de 6è han anat al CAP La Marina per fer la revisió odontològica escolar del Programa de salut bucodental infantil de la Generalitat de Catalunya. Elles i ells ja van anar fa 6 anys al CAP a fer la revisió que es fa a 1r de primària, però aquest cop hi han anat com els grans de l’escola. L’ odontòloga els ha explicat com poder mantenir una bona higiene dental, amb alguns consells per a netejar-se les dents encara millor. Després els han possat a la boca un recipient amb fluor, l’han mantingut una estona a la, i després els han fet la revisió d’un en un. Finalment, han marxat amb un obsequi en forma de raspall de dents. Totes i tots han sortit del CAP amb un bon sabor de boca.