5è al Jardí Botànic

Els nens i les nenes de 5è han començat avui el projecte Connectem amb…el Jardí Botànic.

En aquesta primera sessió, els nens i les nenes han anat al jardí i han estat fent tot un seguit d’activitats guiades per les educadores.

Han partit de la base que el jardí botànic pot tenir diferents usos i funcions i han estat pensant quins són i també qui pot estar interessat a visitar-lo. Han fet quatre grups i han anat a diferents punts del jardí.

Tenien 3 objectius a assolir:

1. El jardí por arribar a diferents tipus de públic?

2. El jardí és un espai on es poden aprendre coses noves?

3. El jardí és un espai que promou la recerca científica?

Després s’han tornat a reunir amb tot el grup i han posat en comú els seus pensaments i les seves conclusions.

La resposta als tres objectius ha estat afirmativa. A més, també han arribat a la conclusió que el Jardí Botànic és un jardí sostenible.

En aquesta primera sessió, els nens i les nenes de 5è han entrat en contacte amb la feina que fan els arquitectes, i han marxat a l’escola amb un repte: triar un espai de l’escola o del barri per planificar-hi una transformació.

I han acceptat el repte!