Sant Jordi 2017

Com cada any per Sant Jordi, la nostra escola es prepara dies abans per gaudir de la celebració. Els nens i nenes de 3r preparen una obra que representen un dia abans davant d’alumnes de llars d’infants del barri. Enguany, les que han vingut han estat Gegants i El Gall i la Gallina.

I després ve el dia gran, el dia en el qual tots els nens i nenes de l’escola celebren Sant Jordi plegats.

El dia comença amb l’entrega dels premis dels Jocs Florals. Enguany els guanyadors han estat els següents:

3r de Primària: ‘El retrat’ de la Mar Becerra.
4t de Primària: ‘L’arc de Sant Martí’ de la Lucía Alonso.
5è de Primària: ‘Les 4 estacions’ de l’Òscar González.
6è de Primària: ‘L’internat sobre les tombes’ de la Mariona Ayala.

A tots els guanyadors, se’ls fa entrega d’un llibre perquè puguin seguir vivint aventures.

Després d’entregar els premis dels Jocs Florals, tots els nens i nenes de l’escola es preparen per gaudir de l’obra de Sant Jordi de 3r. És el segon cop que la representen en dos dies, i no serà l´últim.

Un cop acabada la representació, es dedica la resta del matí a llegir llibres que els nens i nenes han portat de casa seva i que estan exposats en paradetes per tot el pati. És una estona de lectura i de compartir llibres.

A la tarda, els familiars dels nens i nenes de 3r venen a veure l’obra i sempre és una estona emocionant per a tots.

Des de l’escola, desitgem a tothom que tingui o hagi tingut un feliç dia de Sant Jordi!