Parlem d’electricitat a 2n!

El dimarts ens va venir a visitar a 2n el Rafael, el pare de l’Aitor, per a explicar-nos el seu ofici.

És tècnic electromecànic i s’encarrega de reparar robots, fer muntatges, instal·lacions… entre d’altres.

L’activitat ha començat plantejant preguntes als alumnes per saber els coneixements previs d’aquests sobre l’electricitat i, a partir d’aquí, ha fet la seva exposició . Els alumnes has pres consciència de la importància de l’electricitat en el nostre dia a dia.

El Rafael ha fet al·lusió a dos personatges molt importants: NikolaTesla i Thomas Edison.

També  els ha parlat dels riscos de l’electricitat a través d’un full explicatiu amb imatges i dels interruptors diferencials i de les seves funcions.

Després ha tingut el detall de repartir a cada alumne un mini circuit elèctric amb el qual han pogut fer pràctiques i han gaudit molt…

Per finalitzar, agafats per les mans, ens ha demostrat que les persones som conductores de l’electricitat!

Moltes gràcies per venir Rafael, ha estat molt interessant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *