Nadal 2017

NADAL 2017

Sembla que faci quatre dies que vam començar el curs i ja tenim el Nadal aquí. Dies d’aprendre cançons, poemes, balls, obres de teatre…nervis, emocions.

Els assajos pel festival estan plens de nervis i repeticions d’allò que ha de quedar la mar de bé el dia que el fem. Aquí podeu veure els nens i nenes de primer assajant el seu ball.

I arriba el dia assenyalat i tots els petits grans actors i petites grans actrius es preparen per donar el millor d’ells mateixos. Aquí veieu els nens i nenes de 3r i 5è ben maquillats i esperant que sigui el seu torn per actuar.

Suposem que ja us haureu adonat que hi ha un àngel a 5è a qui li agrada molt sortir a les fotos i surt, no només a les seves pròpies sinó que s’afegeix a les dels altres. És l’àngel Ralph.

Als de tercer els queden segons per entrar en escena, no semblen gens nerviosos per això…

I ja dalt de l’escenari!

A l’escola, el dia 20, cada curs va recitar uns poemes en català, castellà i anglès i va cantar nadales també en els tres idiomes davant de les seves famílies. Aquí podeu veure’n una mostra.

I per fi, la tarda més esperada per tots: l’arribada de Ses Majestats, els Reis de l’Orient, Gaspar, Melcior i Baltsar.
Els moments d’espera abans no arriben són molt emocionants perquè mai no sabem quan serà el moment exacte que apareixeran.
I quan arriben, les cares de tots els nens i nenes canvien i s’il.luminen.
Gràcies per tornar a visitar la nostra escola un cop més. Us hi esperem l’any que ve!!!
Moltes gràcies a tots els nens, nenes, pares, mares, avis, àvies, germans, germanes…per contribuir a que les festes de Nadal a la nostra escola siguin tan maques i entranyables com són. Des de l’escola, us volem desitjar unes bones festes i un 2018 ple de salut, pau i amor per a tothom!