Festival d’Estiu 2018

I per fi ha arribat el dia!

La nostra escola Alfageme s’ha convertit en un Talent Show d’alt nivell artístic.

Abans de començar, els darrers assajos a l’escenari del teatre.

I també entre bastidors!

Tot a punt per rebre el públic. Els artistes ja esperen darrere el teló. Que comenci la funció!

La simpàtica presentadora i els membres del jurat ja són a l’escenari a punt per rebre els primers participants del concurs. Quins nervis!

I aquí els tenim: els nens i nenes d’EI3, acompanyats per les seves entrenadores, ens ensenyen un entrenament de crossfit la mar de xulo!

A continuació un número de ball a càrrec de cinc artistes meravellosos!

Ara és el torn dels nens i nenes d’EI4 que fan el ball de les gorres boges.

Segueix un monòleg divertidíssim sobre l’escola que ha arrencat els aplaudiments del públic en diversos moments!

Els nens i nenes de 2n de Primària ja són a punt per interpretar-nos September, Feel It Stil, YMCA i Swish Swish.

Observeu bé el seu darrer ball perquè s’ha guanyat un fort aplaudiment del públic!

Tot seguit, dues excepcionals gimnastes ens han ofert un genial espectacle de rítmica. Ens hem quedat tots amb la boca ben oberta…

Torn pels nens i nenes de 4t amb la seva meravellosa interpretació de West Side Story.
Impressionant!

També hi ha hagut un espai per a la màgia amb voluntari del públic i tot!

I a continuació, la presentadora del concurs i la reportera d’exteriors donen pas als nens i nenes de 6è amb l’estelar interpretació de Mi Gente.

En acabar el ball, els mateixos nens i nenes de 6è ens canten una cançó la lletra de la qual han fet ells mateixos. La senyoreta Sandra a la bateria, el profe Eloi a la guitarra i l’Òscar (alumne de 6è) al teclat. Som-hi!

Per acabar el meravellós concurs, tots els nens i nenes que hi han intervingut, canten plegats una cançó.

Com que tots i totes ho han fet tan i tan bé, es decideix per unanimitat declarar finalistes i guanyadors a tots ells. Enhorabona a TOTS i a TOTES!!!

En acabar el concurs, es dóna pas a l’actuació de les ballarines de l’Alfageme que també ho han fet la mar de bé!

Fins al proper Festival!