CM al Mercabarna

Els nens i nenes de 3r i 4t han fet una visita a Mercabarna al Centre Interactiu del Peix.

Amb aquesta visita, el Gremi de Majoristes del Peix volen apropar el món del peix i el marisc als nens i nenes amb el programa Creix amb el Peix, un programa educatiu i divulgatiu.

En aquestes imatges es poden veure nens i nenes tocant diferents tipus de peixos, la qual cosa els fa molta gràcia perquè no és quelcom que facin de manera habitual.

L’objectiu principal és transmetre els beneficis del peix dins d’una dieta equilibrada i també apropar el procés que segueix el peix i el marisc des que és capturat al mar fins que arriba al plat. I ho comproven in situ perquè dinen allà mateix un àpat deliciós!

Al museu que hi ha a Mercabarna els expliquen moltes coses i també en poden veure d’altres.

Amb aquesta visita els nens i nenes s’apropen al funcionament de les llotges de peix, les arts de la pesca, el Mercat Central de Mercabarna i els mercats municipals.