Associació Mirades a 6è

A la nostra escola estem fent una recollida solidària d’ulleres usades que ja no fem servir nosaltres. L’ONG que s’encarrega de recollir-les es diu ‘Associació Mirades’. Els nens i les nenes de 6è han tingut la sort de poder escoltar la Sandra, una de les tres sòcies fundadores de l’ONG, que els ha explicat com van crear aquesta associació, què fan i com subsisteixen.

Els ha fet fer d’invidents durant una estona i sentir el mateix que senten les persones que ho són.

El company que no duia els ulls embenats ha hagut de guiar el seu company ‘invident’ per tal de fer un dibuix tot seguint un ordre numerat.

A vegades, les persones no són invidents del tot però tenen un grau de disminució de la seva capacitat visual que els impedeix desenvolupar-se normalment. Aquí és on entra la feina de l’Associació Mirades, aportant la feina dels oftalmòlegs, optometristes etc i, és clar, les ulleres!

Sandra, moltes gràcies per haver vingut a explicar la teva feina a l’ONG i per haver aclarit els molts dubtes que tenien els nens i les nenes de 6è.

Felicitats pel que fas de manera desinteressada!!!