A 5è anem amb bici!

El Yeray és un gran amant del ciclisme i practica aquest esport desde fa molts anys. Comparteix afició amb el seu pare. Aprofitant un tema de ciències naturals que parla de màquines, ha portat a classe la seva súper bicicleta i ha explicat moltes coses en relació al ciclisme i a la bici.

Els companys i companyes l’han escoltat amb molta atenció. A més d’escoltar, també han participat ajudant al Yeray a mostrar algunes coses.

Tots i totes han aportat la seva experiència en relació a la bici. El que més els ha sobtat han estat els preus dels diferents elements de la bicicleta del Yeray que, al ser per competir, són molt més cars que els d’una bicicleta normal.

No hi ha res que sigui més plaent que explicar una cosa per la qual un sent molt interès i passió i això és el que ha transmès el Yeray durant tota la seva intervenció!

Enhorabona Yeray, ho has fet molt bé! I enhorabona també al públic, per haver estat tan atents i interessats i haver fet preguntes que han servit per enriquir les explicacions.