5è: Educació emocional

Aquest trimestre els alumnes de 5è hem treballat l’educació emocional seguint dos fils conductors, com al primer trimestre. D’una banda, en relació amb el projecte del monstre de colors, aquest trimestre hem treballat les emocions de la l’alegria i la calma a partir de diferents dinàmiques on els alumnes han pogut compartir aquelles coses, persones i moments que els feien sentir aquestes emocions. Després les hem plasmat en els pots corresponents i els hem penjat a la porta de l’aula. D’altra banda, seguint amb el projecte anual de Somos Únic@s de ColaCao, al llarg d’aquest trimestre hem anat fent diferents activitats en les quals hem treballat els conceptes de respecte, tolerància, assertivitat i empatia, des de l’enfocament de la convivència del grup.

Ens encanta aprendre sobre nosaltres mateixos per a millorar cada dia!