EI al Museu Marítim

Els nens i nenes d’Educació Infantil van fer una visita la mar d’interessant al Museu Marítim de Barcelona.

Els alumnes d’EI3 van fer ‘El taller del pirata’. Van despertar la pirata Valentina que els va cantar i ensenyar la cançó del pirata. Es van posar un mocador al cap, van confeccionar una bandera pirata i van trobar un tresor sota un canó. Després van fer un tomb pel museu on van veure molts vaixells!

Els alumnes d’EI4 van fer un taller que es deia ‘Què és un vaixell?’. La Patrícia, la monitora, els va explicar un conte i els va mostrar diferents vaixells: uns amb motor, altres veles i es belluguen amb la força del vent, i uns altres porten rems. Uns vaixells són per pescar, altres per portar mercaderies i uns altres per portar passatgers.

Es van divertir molt i van veure un pailebot i un submarí!

Els alumnes d’EI5 van fer un taller xulíssim: Viatge al fons marí en submarí! S’ho van passar la mar de bé. A dins d’un planetari van simular que estaven viatjant pel fons del mar i coneixent molts dels éssers que l’habiten: eriçons, meduses, balenes, taurons…Una experiència inoblidable!