Visita Escoles d’Adults

Seguint la tradició de cada any quan s’apropa Nadal, el passat 12 de desembre de 2023 vam rebre la visita d’altres Escoles d’Adults del territori (CFA de Cornellà de Llobregat, CFA Sant Just Desvern, CFA Esparreguera). La jornada va començar amb la presentació de les instal·lacions del nostre centre a les persones visitants, un grup conformat per mestres i alumnes. Tot seguit, aquestes es van distribuir per les aules de l’escola, on el nostre alumnat els va explicar què estudiaven, així com la seva experiència a l’escola. De passada, les persones convidades van exercir de jurat per votar la millor porta o finestra decorada amb motius nadalencs, novetat d’aquest any. La visita va culminar amb la decoració d’un arbre de Nadal mitjançant l’escriptura de missatges i un esmorzar.

L’activitat va ser molt ben valorada per part de tothom, ja que tant el nostre alumnat com l’alumnat i mestres d’altres escoles van trobar molts punts en comú.