V Taula Rodona virtual “Dones Pioneres”

Com ja és tradició a la nostra escola, amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de les Dones Treballadores,  hem organitzat  la V Taula Rodona  de Dones Pioneres.  Aquesta activitat té com a finalitat donar a conèixer als nostres alumnes dones pioneres en diferents àmbits que tradicionalment s’han considerat masculins.

Malauradament, aquest curs, degut a la situació pandèmica que estem patint, no hem pogut organitzar-la presencialment, però no hem volgut renunciar a conèixer les seves històries. Per això hem optat per comptar amb el testimoni d’aquestes dones de forma virtual.

En aquesta edició hem comptat amb la participació de la Judit Martín, actriu, còmica i imitadora; la Vanessa de Velasco, pilot d’Iberia; la doctora Magda Campins, Cap d’Epidemiologia de l’Hospital Vall d’Hebron; la Laia Palau, jugadora de bàsquet internacional i la Sonia Miras, lluitadora de braços.

Moltes gràcies a totes per compartir les vostres experiències amb nosaltres.