Sport en français

Els alumnes de Francès 1 han treballat les parts del cos i les accions. Com a cloenda del trimestre, un alumne que és entrenador s’ha preparat una sessió d’entrenament en llengua francesa per a dur-la a terme amb els seus companys de classe. L’activitat va tenir lloc el passat 13 de desembre, a la pista del poliesportiu, i va ser un bon moment per a repassar el vocabulari i fer una mica d’esport. Ens vam exercitar, vam parlar en francès i vam riure molt. Moltes gràcies al nostre entrenador particular!!! Merci beaucoup!

Aquí teniu algunes fotos de la sessió