Setmana del canvi climàtic

Aquest curs 2019-20 hem posat en marxa el primer Projecte Comú de l’escola.

Les i els alumnes van triar, d’entre diferents opcions, el tema del Canvi Climàtic que, com ja sabeu. és d’interès rellevant a nivell mundial.

L’objectiu d’aquest projecte ha estat aprofundir i reflexionar sobre la situació actual del nostre planeta i, en la mesura del possible, prendre consciència per adquirir nous hàbits i així, poder evitar un empitjorament d’aquesta situació.

El Projecte Comú es va dur a terme la setmana del 10 al 14 de febrer amb la participació i implicació de tots els grups de l’escola.

Alumnat i professorat vam aprendre, compartir i gaudir d’una experiència diferent i molt positiva.

Us deixem amb un vídeo resum el·laborat pel Jorge (alumne de Competic 3)