Lliçó inaugural

El passat 31 d’octubre vam gaudir de la lliçó inaugural a l’escola.

L’acte d’aquest curs va comptar amb la presència del Jesús Guillén, astrofísic per la universitat de Barcelona, divulgador i investigador de l’aplicació de la neuroeducació a l’escola.
La seva ponència porta per títol: “Conocer nuestro cerebro para aprender y vivir mejor”

També vam comptar amb la Jordina Biosca, actriu, narradora i directora d’espectacles, per a petits i grans, des del 1998. Va venir acompanyada del David, Músic, integrant del grup MIS (moviment d’Insurreció Sonora).

Fa 2 mesos dels atemptats de Barcelona i Cambrils; els membres del Consell Escolar van escollir frases que reflecteixen la necessitat de pau que tots tenim en aquests temps.

Complim 10 anys! El Jaume, el Juan i el Francisco Javier (alumnes de l’escola) van relatar les seves experiències al llarg d’aquests anys i celebrem els 10 anys de l’escola Víctor Català amb un recull dels
millors moments viscuts des de 2007.

Per molts anys més…