Juguem a Biznellis

Biznelis és un joc educatiu d’emprenedoria i de gestió empresarial. La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Kidnelis, empresa especialitzada en jocs educatius, han creat aquest nou joc de taula d’emprenedoria i gestió empresarial.

En el joc apareixen més de 125 conceptes bàsics del món de l’empresa. Els jugadors han de fer créixer els seus negocis tenint en compte que no només es tracta de fer diners, sinó de desenvolupar competències com la responsabilitat, el creixement personal i professional o la reversió social dels beneficis.

El passat 27 de febrer, els alumnes de Secundària i de PPACFGS van tenir l’oportunitat de fer una partida a la nostra escola, gràcies a la implicació i col·laboració de la Carme Casablancas, professora de la UAB i una de les dissenyadores i creadores del joc de taula. Malgrat que al principi va costar agafar la dinàmica del joc, finalment, els alumnes van acabar engrescant-se i amb ganes de repetir.