IV lliga de debat 2018

Dijous 15 de novembre es va realitzar la final de la “IV edició de la lliga de debat”.

Va ser el punt i final a la feina feta en el transcurs de quatre intenses setmanes a càrrec de formadors de la Universitat Pompeu Fabra i docents de la nostra escola. Vint-i-quatre alumnes distribuïts en sis equips van participar a la fase de grups, argumentant a favor i en contra sobre si “els diners fan la felicitat?”.

Després d’unes disputades  semifinals , els equips “Elegant six” i “Tempus est” van arribar a la gran final.

El jurat d’honor d’enguany va estar format per la Lídia Heredia, directora i presentadora del programa Els matins de TV3, la Mariola Dinarés, directora i presentadora del programa Popap de Catalunya Ràdio, Marcel Mauri, vicepresident d’Òmnium Cultural i Carles Aulés, formador de les lligues de debat de la UPF.

Els membres del jurat ho van tenir complicat per a decidir l’equip guanyador. Finalment, per un estret marge de vots, Elegant Six es va coronar com a guanyador d’aquesta edició.

Ara bé, tal i com es va anar comentar en el transcurs de la final, els 24 participants són guanyadors, han viscut una de les experiències més intenses de la nostra escola. Tothom (capitans, mestres i alumnes) destaquen els vincles positius que aporta aquesta activitat, a banda de la formació rebuda en l’art de l’oratòria.