Intercanvi de postals

El passat dilluns 12 de desembre vam celebrar l’intercanvi de postals amb els CFA Cornellà, CFA Martorell, CFA Sant Just Desvern i CFA Esparraguera. Durant la seva visita a la nostra escola, l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer altres alumnes que estan cursant els seus mateixos estudis a altres CFA. Per començar la jornada vam realitzar una dinàmica per presentar-nos i conèixer-nos entre nosaltres. Tot seguit, vam fer l’intercanvi de postals entre els diferents CFA.  Per concloure, vam escriure els nostres desitjos en una bola de paper que vam penjar en un arbre i vam tenir una mica de temps per xerrar i passar una bona estona plegats. Un curs més, aquesta activitat ha resultat un èxit!