Festa Fi de Curs 2018

El dia 21 a la tarda vam celebrar el comiat del curs escolar 2017-18. Vam celebrar una festa plena de moments:

• Fent entrega de diplomes i diferents premis als alumnes que han assolit el Graduat en Educació Secundària, el millor lector de l’any, els guanyadors de la “V Cursa Vicat”, …
  • Premiant al personatge VICAT de l’any, escollit pels nostres alumnes: Oriol Mitjà. L’investigador mèdic que intenta erradicar definitivament la malaltia tropical del Pian.
  • Agraint la tasca dels voluntaris i voluntàries que amb la seva dedicació ens acompanyen en l’aprenentatge i fan possible una atenció més individualitzada dels alumnes.

Vam acomiadar-nos amb una cloenda plena de jocs entre els alumnes del públic: rastreator (piràmide de gots), 1,2,3, responda otra vez (mític programa), “el precio justo”, el joc de les cadires….

Ens acomiadem fins el curs vinent recordant-vos la frase amb la que vam clausurar la cloenda: “No hi ha cap inversió més segura i rendible que envoltar-nos de persones que ens estimen tal com son”.