Consell escolar

Recentment s’han celebrat les eleccions per a la renovació del Consell Escolar de la nostra escola. S’ha de felicitar els alumnes per la seva alta participació en el seu sector (60,2%). Felicitar també els 12 candidats que s’han presentat per la seva dedicació i il·lusió que han manifestat i, per descomptat, als tres nous representants dels alumnes: el George, el Mohamed i el Joel.

En el sector de docents hem de donar la benvinguda a l’Esteve, al Diego i a la Serafina com a representants dels professors. Des de l’escola pensem que les eleccions són una oportunitat per practicar la democràcia especialment en els moments que vivim.

Aquí podeu veure els resultats de la votació

cartel-consell-escolar