Els tallers d’amazic i d’albanès protagonitzen la Setmana de les Llengües Maternes

Apropar la cultura i llengua amazigues i albaneses a l’alumnat del CFA Tramuntana. Ha estat un dels eixos vertebradors de la Setmana de les Llengües Maternes d’aquest 2024. Del 19 al 23 de febrer s’han realitzat diferents activitats per reflectir la diversitat lingüística arreu del món.

Els tallers els han preparat i realitzat estudiants del centre que tenen l’amazic i l’albanès com a llengua materna, i hi han participat una setantena d’alumnes.

A banda, durant tota la setmana, a les aules s’ha elaborat el mapa de les llengües maternes del CFA Tramuntana. L’alumnat ha situat el seu nom en un mapamundi virtual i hi ha especificat quina és la seva llengua materna. Alhora, molts d’ells hi han afegit una cançó popular i/o coneguda cantada en el seu idioma. S’han comptabilitzat prop de trenta llengües familiars diferents.

El divendres es va presentar aquest treball conjunt a l’alumnat. El resultat el podeu veure aquí. Podeu veure més imatges de la setmana a l’Instagram del CFA Tramuntana.

Taller d'amazic al CFA Tramuntana
Taller d’amazic al CFA Tramuntana